Geen treinkaartjes van Spoordeelwinkel ontvangen

Heeft u een bestelling geplaatst bij de Spoordeelwinkel, maar geen e-tickets ontvangen? Controleer dan eerst even uw ongewenste mail/spambox, zodat u zeker weet dat u niets heeft ontvangen van de Spoordeelwinkel. Dan raden wij aan contact op te nemen met de klantenservice van de Spoordeelwinkel, zodat zij u de treinkaartjes/e-tickets nogmaals kunnen toesturen. Hiervoor dient u enkel de naam, adres en woonplaats op te geven, waarna de (trein)tickets nogmaals worden toegestuurd. Uit veiligheidsoverwegingen wordt het e-mailadres niet aangepast.

OV Vragen

Contact met Spoordeelwinkel

De Spoordeelwinkel is op werkdagen bereikbaar van 8.00-22.00 uur, op zaterdag van 9.00-18.00 uur en op zondag van 09.00-12.00 uur.


Terug naar: Veelgestelde Vragen

Ennovative B.V.

  • KVK-nummer: 71287019
  • BTW-nummer: NL858652195B01

Adres (Geen bezoek)

  • Antillenweg 17
  • 1339 KD Almere

Contact per e-mail

  • Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Deel deze pagina!

Close