Kunt u niet inloggen op ‘Mijn Ov-chipkaart’? Dan kan dit van verschillende factoren afhangen. Lees hieronder wat er aan de hand kan zijn en wat u in dit geval zou moeten doen. Heeft u helemaal nog geen toegang op Mijn Ov-chipkaart? Registreer u dan via de website en let er hierbij op dat u geen onnodige spaties invoert of het verkeerde e-mail adres opgeeft.
Wat is er mogelijk aan de hand?
- U bent de inloggegevens vergeten of kwijt. In dit geval raden wij u aan om opnieuw uw gegevens op te vragen op de website.
- U heeft een spatie achter uw gebruikersnaam gezet bij het registreren. Voer in dit geval ook een spatie in bij het inloggen.
- Wanneer u 3 keer de verkeerde inloggegevens invoert zal uw account de komende 24 uur worden geblokkeerd uit veiligheidsoverwegingen.
- Wanneer u binnen 3 dagen 6 keer de verkeerde inloggegevens heeft ingevoerd zal uw account de komende 72 uur worden geblokkeerd.
- Soms kunt u wegens onderhoud niet inloggen op de website (probeer het later nog eens).
Heeft u bij de registratie een verkeerd e-mailadres opgegeven? Bel dan de klantenserivce 0900-0980 (€ 0.10 p.m.) en verzoek de medewerker om uw account te verwijderen. Maak vervolgens opnieuw een account aan met het juiste e-mailadres en doe dit het liefst nog op dezelfde dag, zodat u geen gaten in het transactieoverzicht krijgt.